Reklamačný poriadok Artcomm, s.r.o

Úvod / Reklamačný poriadok Artcomm, s.r.o

Reklamačný poriadok Artcomm, s.r.o

 

Definícia reklamácie

Reklamáciou sa rozumie námietka účastníka vzdelávacieho podujatia voči kvalite poskytnutých služieb, alebo voči iným skutočnostiam, ktoré by mohli ovplyvniť jeho spokojnosť s poskytnutým vzdelávaním.

 

Spôsob nahlásenia reklamácie

Reklamáciu môže účastník podujatia Artcomm, s.r.o. nahlásiť formou písomnej sťažnosti na adresu Artcomm, s.r.o., Brezová 3347/86, 010 01 Žilina, e-mailom na migat@artcomm.sk alebo telefonicky na 0948 670 075. Účastník má na nahlásenie reklamácie 14 dní od ukončenia vzdelávacieho podujatia.

 

Riešenie reklamácie

Artcomm, s.r.o. sa zaväzuje, že reklamácie budú riešené bez zbytočného odkladu a vždy v záujme účastníka. Po prijatí reklamácie Artcomm, s.r.o. poskytne účastníkovi informácie o ďalšom postupe. V prípade, že reklamácia nebude riešená do 30 dní od jej nahlásenia, bude účastník informovaný o dôvodoch omeškania riešenia.

 

Formy riešenia reklamácie

Reklamácia môže byť riešená nasledujúcimi spôsobmi:

  • Náprava chyby alebo nedostatku poskytnutých služieb
  • Poskytnutie zľavy na ďalšie vzdelávacie podujatie
  • Vrátenie zaplatenej sumy
  • Iná dohodnutá forma riešenia medzi vzdelávacou inštitúciou a účastníkom

 

Záverečné ustanovenia

Artcomm, s.r.o. si vyhradzuje právo na overenie oprávnenosti reklamácie a na zamietnutie neoprávnenej reklamácie. Ak nebude reklamácia uznaná, bude účastníkovi poskytnuté vysvetlenie dôvodu zamietnutia. Reklamačný poriadok platí pre všetky vzdelávacie podujatia organizované Artcomm, s.r.o.

 

Na stiahnutie (PDF)

Reklamačný poriadok Artcomm