Definícia reklamácie
Reklamáciou sa rozumie námietka účastníka vzdelávacieho podujatia voči kvalite poskytnutých služieb, alebo voči iným skutočnostiam, ktoré by mohli ovplyvniť jeho spokojnosť s poskytnutým vzdelávaním.
Spôsob nahlásenia reklamácie
Reklamáciu môže účastník podujatia Artcomm, s.r.o. nahlásiť formou písomnej sťažnosti na adresu Artcomm, s.r.o., Brezová 3347/86, 010 01 Žilina, e-mailom na migat@artcomm.sk alebo telefonicky na 0948 670 075. Účastník má na nahlásenie reklamácie 14 dní od ukončenia vzdelávacieho podujatia.
Riešenie reklamácie
Artcomm, s.r.o. sa zaväzuje, že reklamácie budú riešené bez zbytočného odkladu a vždy v záujme účastníka. Po prijatí reklamácie Artcomm, s.r.o. poskytne účastníkovi informácie o ďalšom postupe. V prípade, že reklamácia nebude riešená do 30 dní od jej nahlásenia, bude účastník informovaný o dôvodoch omeškania riešenia.
Formy riešenia reklamácie
Reklamácia môže byť riešená nasledujúcimi spôsobmi:
Záverečné ustanovenia
Artcomm, s.r.o. si vyhradzuje právo na overenie oprávnenosti reklamácie a na zamietnutie neoprávnenej reklamácie. Ak nebude reklamácia uznaná, bude účastníkovi poskytnuté vysvetlenie dôvodu zamietnutia. Reklamačný poriadok platí pre všetky vzdelávacie podujatia organizované Artcomm, s.r.o.
Na stiahnutie (PDF)